dinsdag 1 oktober 2013

Webshop

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stukje heb geschreven. Dit komt omdat ik druk bezig ben geweest met andere dingen. Wil je weten hoe en wat? Lees dan vooral verder!


Ja, je ziet het goed. Danspraat heeft een eigen webshop!!!




Of nou ja, de website is nog niet online. Maar hij is zo goed als af. Ik ben druk bezig met het regelen van de laatste dingetjes. Vandaag ben ik bijvoorbeeld bij de Kamer van Koophandel geweest. Nu is de Danspraat-Shop een feit.

Wat wordt er verkocht in de shop?

In de shop worden sieraden verkocht die te maken hebben met ballet en dans. Je moet hierbij denken aan oorbellen met ballerina's en kettingen met een spitzen-hangertje.
De bedeltjes heb ik ingekocht en ik heb er zelf sieraden mee gemaakt. Dus deels handgemaakt ook nog! Zelf heb ik al regelmatig gezocht naar leuke sieraden die te maken hebben met ballet/dans. Maar dit is moeilijk te vinden of erg duur. Daarom heb ik nu de oplossing; leuke sieraden die te maken hebben met ballet/dans voor een klein prijsje!

Voor wie is de shop bedoeld?

Voor iedereen die van ballet en dans houdt en ook graag sieraden draagt. Of voor mensen die zo iemand kennen en hen willen verrassen met een leuk cadeautje. Vind je de oorbellen leuk en heb je niets met dans? Dan mag je ze uiteraard ook bestellen ;)
Zelf vind ik het erg leuk om te laten zien dat ballet/dans mij passie is. Op deze manier kan dat. Daarnaast ziet het er ook gewoon erg leuk uit. Het is geschikt voor jong en oud. Persoonlijk ben ik erg enthousiast en draag ik de sieraden graag!

Wat is het doel van de shop?

Graag wil ik een groot deel van de opbrengt schenken aan Shirelle, onze dansdocente, van Dance Company Shirelle. In juni is er namelijk weer een voorstelling in samenwerking met het CQ Centrum voor de Kunsten uit Emmen. En omdat er weinig tot geen budget is voor nieuwe kostuums, heb ik deze "actie" bedacht om een steentje te kunnen bijdragen. Zo kunnen we schitteren in mooie kostuums tijdens de voorstelling in de Muzeval en natuurlijk enorm genieten van het dansen.

Blijft de shop bestaan na de "actie"?

De shop blijft gewoon open. Wanneer er een mooi bedrag bij elkaar gehaald is voor de kostuums, gaat de shop gewoon door. Dan is het mijn bedrijfje en kan ik er mijn eigen dansspullen van betalen, hahaha! Ik hoop heel erg dat de shop kan blijven bestaan en dat er mogelijkheid is om te groeien. Daarnaast geef ik zo iedereen de mogelijkheid om een item uit de shop voor zijn verjaardag te vragen ;)

Wanneer opent de webshop?

De webshop gaat op 14  16 oktober open. Dan is alles geregeld en klaar om van start te gaan. En het is nog mooi voor Sinterklaas en Kerst, zodat je misschien wel iets uit de shop cadeau kunt geven. Of je zet het op je eigen verlanglijstje! Voor een kleine bijdrage wordt het door Danspraat-Shop ook nog leuk voor je ingepakt.

(Houd je nou niet van online shoppen, dan moet je wachten tot 12 december. Dan wordt er een 'sneak peek' optreden gehouden in het CQ Centrum voor de Kunsten. Hier zal ik spulletjes mee naar toe nemen, zodat je het daar bij mij persoonlijk kunt kopen.)

Zie hieronder een paar foto's van wat je kunt verwachten.
Deze flyer wordt tijdens de lessen ook nog uitgedeeld.


Zorg dus dat je vanaf 14 oktober klaar zit om een lekker te gaan shoppen in de Danspraat-Shop!
Ik hou jullie op de hoogte en ik zal een berichtje posten zodra de shop de lucht in gaat.

Hopelijk zie ik jullie als klant in de shop :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten