maandag 6 augustus 2012

Vbarre

Op het internet is veel te vinden. Dus ik was een beetje aan het rondneuzen toen ik het volgende tegenkwam:

Nieuwe 'dans'trend in Nederland: Vbarre
Deze trend is vanuit Amerika over komen waaien en schijnt een effectieve workout te zijn waarmee je een dansers lichaam ontwikkelt.

Bij Vbarre verricht je door middel van ballettechniek verschillende oefeningen die komen vanuit pilates en fitness. De les wordt op een bootcamp achtige manier gegeven en je hoeft geen dansachtergrond te hebben om deze lessen te kunnen volgen.
u Bron: http://dansmagazine.nl/nieuws/nieuwe-danstrend-in-nederland-vbarre

Hier wilde ik natuurlijk meer van weten! Ik heb even op YouTube gekeken en kwam onder andere het volgende filmpje tegen:


Dit is eens wat anders aan de barre. Het ziet er vrij eenvoudig uit, maar volgens mij is het best pittig! Ik hoop dat ik Shirelle niet op ideeën breng, hahaha!
Mocht je in de vakantie je conditie en lenigheid bij willen houden? Ga op zoek naar een stoel, deurklink of iets anders dat als barre kan fungeren en doe mee met dit filmpje. Gegarandeerd dat je na de vakantie lekker fit bent tijdens de lessen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten