donderdag 23 augustus 2012

Dansen op de camping

We zijn inmiddels al weer zo'n 2,5 week terug in Nederland. Helaas pindakaas, de vakantie zit er bijna op. Maar om toch nog eventjes te genieten van het laatste weekje, hier nog een stukje over vakantie.



Wij zijn op vakantie geweest naar Frankrijk met de caravan. Harstikke gezellig! Nu heb ik natuurlijk flink opgelet of er ook maar iets wat met dansen te maken had te zien was in de buurt. En jawel! Op de camping hadden we bijna elke avond wel wat vermaak voor bij de receptie. Niet elke keer even geweldig, maar wel leuk voor de sfeer. Eén avond was er een line-dance-groep. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo'n hoge pet op heb van line-dance (sorry!). En dat bleek ook wel een beetje terecht toen deze (bejaarden-)club begon te "dansen". Natuurlijk had ik geen camera bij de hand en heb ik het niet kunnen filmen. Maar geloof me, dit deed de danswereld niet veel eer aan.

Om niet alle line-dancers over een kam te scheren wil ik er toch ook iets positiefs over zeggen. Ik vind de muziek namelijk wel altijd heeeeeel leuk. En ik heb op YouTube gekeken en twee filmpjes gevonden waarin wordt laten zien dat line-dancing ook heel leuk kan zijn! :D

 


Op een andere avond was er een soort dansgroep die op kwam treden. Ongeveer 8 meiden en 1 jongen kwamen ons die avond vermaken. Ze dansten op erg leuke muziek, vandaar ook dat ik voor naar de receptie was gelopen. Het zag er ook best leuk uit. Ze hadden er in ieder geval aandacht aan besteed. Er werden verschillende soorten stijlen gedanst. De een was wat beter dan de ander. Maar ze zagen er allemaal leuk uit en er waren veel kledingwissels. Deze keer had ik gelukkig de iPad van m'n vader bij me en daar heb ik mee gefilmd. De kwaliteit is niet super en het licht waardeloos, maar de krijgt wel een leuke sfeerimpressie. Ik heb van alle stukjes die ik had een mooie compilatie gemaakt.

 
 
Zijn er nog anderen met leuke danservaringen tijdens de vakantie?!
Deel ze met ons en laat een reactie achter :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten