donderdag 24 oktober 2013

Woensdag 16 okt. Klassiek ballet 13/14 jr.

Nu een stukje over nog een groep de op woensdagavond danst. Echt een leuke enthousiaste groep! Lieve meiden waar je aan kunt zien dat ze plezier hebben in dansen. Maar voordat ze bezig konden met de dansen, zijn ze aan de barre begonnen. Hier ben ik niet bij geweest, want ik ging tussendoor even naar huis om te eten. Wil je weten wat ik zag toen ik weer terug was? Lees dan vooral verder!


Toen ik terug kwam liet Shirelle deze groep eerst een keer dansen voor dat ze ging uitleggen. Ze dansen op het nummer 'Sweet dreams'. Kijk maar mee...



Wat ik vooral heel krachtig vind is het begin! Ze staan daar heel mooi als groep, bewegend op een soort hartslag. Ziet er super uit vind ik! En daarna spat het uiteen in, zoals Shirelle het noemt, chaos. Zelf weet ik dat het vrij dansen nooit zo favoriet is. Maar Shirelle stopt het in bijna alle dansen. En door alle filmpjes weet ik ook wel waarom!



Met het mooie discolicht ziet het er nog spectaculairder uit. Mooi dames! 

Omdat ze een groot deel van de les bezig zijn om te werken aan hun techniek, heeft deze groep één dans en heb ik dus niet zoveel filmpjes. Wanneer ik nog een volgende keer langs kom, zal ik ook wat technische balletoefeningen filmen.


Meiden, bedankt voor jullie prachtige dans! Veel plezier met het verder werken aan de choreo. 
Ik kom nog wel een keer langs om te kijken hoe het gaat.

Alle filmpjes, ook het uitleg filmpje, staat op mijn YouTube-kanaal.
De filmpjes van jullie les staan allemaal samen in deze afspeellijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten