donderdag 9 mei 2013

Long time no see...

Het is alweer een hele poos geleden dat ik een stukje heb geplaatst op mijn blog.
Een aantal maanden geleden zelfs! En in die tussen tijd is er heus wel van alles gebeurd. Alleen heb ik het momenteel erg druk met m'n studie en de stage die daarbij hoort, dat het niet gelukt is om met enige regelmaat een blogpost te schrijven.


Aangezien het nu vakantie is en ik wat meer tijd heb... bij deze dus een update van wat er in de afgelopen maanden allemaal is gebeurd.

Eerlijk gezegd is er weinig spannends gebeurt, op één ding na.

Er is een groep meiden geweest die mee heeft gedaan aan Kunstbende. Ze hebben samen een groep gevormd, hebben zich ingeschreven en zijn vreselijk hard gaan oefenen.

Kunstbende is namelijk een wedstrijd voor jong talent. En dan niet alleen dans, maar ook theater, kunst enz. Dit waren de voorrondes en die werden gehouden in Assen. De groep is daar samen heen geweest en hebben hun stinkende best gedaan. Ze hebben het grotendeels zelf georganiseerd, ook het oefenen, dus zonder hulp van Shirelle. Petje af dames!

En ze hebben de twee prijs in de wacht gesleept!!! Toppers!!!

Voor een uitgebreider verslag van deze dag met foto's en filmpjes, geschreven door een van de meiden die er zelf aan mee heeft gedaan klik hier.

Verder zijn we in de lessen druk bezig om ons voor te bereiden op de voorstelling van 7 juni in theater De Muzeval. Daarnaast treden we in Emmen nog twee keer op, op 25 en 26 mei.


Op het Danspraat YouTube-kanaal zijn nog een aantal filmpjes te zien van de afgelopen maanden. Deze hebben we onder andere gemaakt zodat we ook thuis kunnen oefenen. Maar ze zijn ook gewoon leuk om te bekijken. Een klein voorproefje van wat we gaan doen tijdens alle optredens.


Dat zijn dus de dingen waar we momenteel erg druk mee bezig zijn. De papieren voor het oefenen, de voorstelling en de daarbij behorende generale repetitie zijn al binnen. Dat is altijd het begin. Nog een paar weken en dan is het zover. We kijken er met z'n allen heel erg naar uit!

Voorstelling in de Muzeval, juni 2012

Omdat het nog vakantie is heb ik tijd om een aantal stukje te schrijven. 
Je kunt dus binnenkort weer nieuwe blogposts verwachten!

Daarnaast zal ik jullie ook dit jaar weer op de hoogte houden van de komende optredens, 
(generale) repetities, foto's van achter de schermen etc. 
Hopelijk heb ik tijd genoeg om al die leuke dingen hier te laten zien, ik ga m'n best doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten