zondag 19 mei 2013

Foto's maandag 13 mei

Na aanleiding van de vorige blogpost heb ik volgens mij gezorgd voor een verslaving bij een aantal mensen, hahaha! Zo simpel, een site vol met plaatjes en foto's (Pinterest) en het zorgt voor uren vermaak.



Afgelopen week heb ik (en m'n zusje ook) foto's gemaakt tijdens de les. Ik ben een hele zondagmiddag mee aan de slag geweest om te foto's te bewerken. En daaruit zijn een heleboel mooie plaatjes gekomen. Die kunnen zo op Pinterest! Misschien zorgt dit niet voor uren kijkplezier, maar wel voor eventjes ;)

De foto's zijn gemaakt tijdens verschillende dansen. Kijk en geniet maar mee!


































Hopelijk vinden jullie de foto's mooi.
Mocht je graag een of meerdere foto's willen hebben kun je altijd mailen!
danspraat@gmail.com 

Ik ga m'n best doen om volgende week weer een stukje te plaatsen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten