dinsdag 21 augustus 2012

Van alles en nog wat

Ik heb een aantal korte dingen die ik graag met jullie wilde delen. En omdat het maar kleine dingen zijn, doe ik ze allemaal maar even in één stukje.


Zondag 26 augustus:

In Emmen is dan van 13.00 - 19.00 uur het Full Colour Festival.  Het thema dit jaar is "Kleur je wereld".

Het festival biedt op drie podia en op de pleinen en in de straten van het centrum muziek, dans en theater uit binnen- en buitenland. Op de uitgebreide markt kunnen de bezoekers terecht voor waren en lekkernijen uit tal van landen. Ook wordt er informatie aangeboden door vele instellingen, onder meer op het gebied van ontwikkelingssamenwerking, natuur en milieu. Het duurzaamheidsplein is een proeftuin waar een scala aan ‘bekende’ en innovatieve schonere vervoermiddelen te zien en te proberen zijn..

Kijk op de website voor het volledige programma.

Nadat je daar bent geweest moet je heel snel naar huis! Zorg dat je snel plast en je daarna installeert op de bank voor het volgende:

Streetdance 3D
zondag 26 augustus om 20.00 uur bij RTL5
In een ultieme poging om de Street Dance Championships te winnen, is een dansgroep gedwongen om samen te werken met de balletdansers van de Royal Dance School. In ruil daarvoor moeten ze hun oefenruimte met hen delen.


Zondag 2 september:
Ook dan moet je zorgen dat je op tijd thuis bent zodat je weer voor de buis kunt kruipen. Want dan start namelijk een nieuw seizoen van So You Think You Can Dance.
Heb er vorig jaar met veel plezier naar gekeken en hoop dat het dit jaar weer zo zal zijn!


Dan als laatste een leuk filmpje wat ik op YouTube vond. Vind dat ze vooral erg leuk met de formaties spelen met z'n vijven.


Nu weet ik niet of jullie deze meiden kennen? Ik in ieder geval niet. Tot ik iets verder ging zoeken op internet. Deze meiden vormen samen namelijk een meidengroep die Parade heet. Het nummer waar ze op dansen is dus van henzelf. Ik vond dan ook op YouTube de uiteindelijke clip die bij het lied hoort. En daar zie je steeds stukjes van de dans die ze hierboven aan het oefenen zijn in voorkomen. Het is ook nog eens een zomernummer stond ergens op internet, dus dat komt mooi uit :D




Donderdag komt er weer een nieuw stukje online! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten